Tuesday, 18 December 2012

awesome :D

hallo..okay..hari nak cerita pasal ape yang aku ngan kawan2 aku dah buat..cehh..mcm jahat je bunyi..haha..mne ade laa..kami semua ni baik baik balaka..*masuk bakul,angkat sendri..haha..takde la baik sgt..kadang kadang jahat jugak..nobody perfect :)..ehhh..dah lari tajuk plak..emm..ape laa....okay..back to story..hari ni,kiteorg masak..huhu..taw knape kiteorg masak??sbb kat rumah ni,ade kami sahaja..rumah anak dara..haha..but,it's the best moments:")..kiteorg masak ayam masak merahh..ummm..yummy!!sedap hinnga mnjilat pinggan..haha..eeiii..tak senonoh..emm..kalau nak taw spe yang masak,kne lah bce smpai habiss.. :D

okay..ni hasil yang kiteorg masak..hehe..
dah boley jd isteri tak??haha

kalau korang perasan,tgah2 tu ade sawi taw..jgn gelak..haha..sbb masa tu tak taw nak letak ape..soo,letak la sawi kecik yang comel..hehe..tapi tak kisah la letak ape pun..rase dye mmg perghh!!pedasss!!!

ehh..lupa nak bg taw..mesti korang tertanye kan,siapakah yang memasak makanan sebegini rupaa..haha..terover plak..sorry..emm..oaky..yang masak ngan aku hari tu, SHAFIQA ADILLA..
THE BEST CHEF EVER.. :D

okay..tu je kut nak cerita..byee..
-miss capital A- :')

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.