Friday, 21 December 2012

bored time..!! =D

heyy!!okay..hari ni memang bosan bagi aku..tak tahu nak wat pe..sooo,aku mngisi masa kosong aku dengan snap pictures..haha..dah lama tak tak snap pictures mcm orang gila..haha..at least,kurang la stress aku pasal kalah badminton semalam..haha..tak habis habis lagi pasal badminton..

okay..lupakan pasal kekalahan badminton semalam hazni..semalam punye cerita..hari ni,cerita lain plak okay..hehe..emm..jap..


peace =D ..mata sebelah dah takde..
=0 hoho..

haa..ni lahh kerja mase bosan aku buat tadi..
memang takde kerja la kan..??haha


mata siapa lagi menawan??
mata saya lahh..hehe
tak salah kan puji diri sendiri?? =)
natural beauty..cehhh =D


ada something kat bawah tuu..
haaa..nak tahu ape dye??
rahsiaaa...haha


ehhh..malu malu plak..
hehe.. ^-^


tu lah kerja bosan aku buat tadi..okay..pasni,nak buat kerja sekolah plak..haihh..
berlambak kje sekolah tak buat lagi..harap harap la sempat siapkan..tahun depan dah nak 
SPM!!OOOOMMMGGGG!!!kejap nyeee masa berlalu..hmm..takpe takpe..
last year jadi students..hehe..

hope dapat buat the best..for my parents.. :')
and get straight A's for SPM..
pray for me..thanks :)
amiiiinn.. 

that's all..bye bye =D


-capital A n me-

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.