Friday, 21 December 2012

salam jumaat :)

assalamualaikum...

okay..hari ni hari jumaat..semua kaum adam akan pergi ke masjid untuk menunaikan solat jumaat..cehh..skema je ayat aku ni..ape halll??haha..haaaa!!!korang nak taw tak,malam tadi aku mimpi pasal badminton..OOOMMMMGGGGGGG!!!!kenapa niii..??!!!!maybe aku tak dapat terima kekalahan aku lagi kut..hehe..ape laaa..

emm,by the way,hari ni,aku nak belanja sorang budak ni..dye baru je dapat result PMR dye and she got excellent result..8A's..congaratulations dude :)..haaa!!msty korang tertanye kan aku nak belanja dye ape..hehe..aku nak belanja dia KFC..haha..jgn jeles..lain kali i blanja you all..aky..terdapat unsur gedik ye di situ..hahaha

aku belanja dia sebab mase pergi silat hari tu,dia je lah yang aku kenal..bukan kenal sangat..bru je knal ngan dia tapi dah boleh ngam..haha..smpai sekarang kiteorg still contact lagi..hehe..okay..tu jee..kbyeee.. :D

-capital A n me-

                                                                            

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.