Thursday 20 December 2012

OKAY..FINEE!!!HARI NIII,AKU GERAM GILA GILA GILAAAA....ARGHHHH!!!STRESSSS!!! SBB TU GUNE SEMUA HURUF BESAR..TGAH GERAMM!!NAK HANTUK KEPALA KAT BANTAL..NAK TERJUN DARI KATIl..NAK MINUM SOYA BNYAK BANYAK..ERGHHH!!

ehhhh,geram punye pasal,terlupa lak nak bagi tahu geram pasal ape..hoho..biase lah,tgah geram,msti lpaskan dulu..pastu,baru bagi tahu geram sebeb ape..hehe..emm..okay..aku bagi tahu knape aku geram gila gila..huhhh..tarik nafas dalam dalam dulu..

okay..cerita dia macam ni..hari ni aku ada match badminton..aku dapat partner dengan sorang puan ni..ayah aku sruh pnggil dye puan..okay..fine..takpe..puan tu pun hebat jugak..tapi pukulan dye tak berape nak kuat sgt..then,aku kne cover semua court tu..OH MY ENGLISHHH!!!*okay..tibe tibe..suka hati lahhh...

hmm..then,lawan dengan team makcik yang agak tua..takde la tua sgt..*sorry makcik..biasa lahh..orang tgah geramm..emm..then,first set,kiteorg menang..21-19..kalah tipiss..hebatt makcik..tahniahhh..-____-
then,set kedua plak,makcik menang..21-18..tahniahhh sekali lagii..-________________-..so,rubber set la kann..kiteorg dah lead dah..20-11 tuuuu...tapi....arghhhhh!!!!!!tak sanggup nak sambung..tp terpakse jugak cerita..huhhh..team makcik tu kjar kiteorg smpai 20-20..tak taw nak ckp ape dahh mse tu.. :(

okay..aku dah stress...lastly,makcik yg agak tua tu menang..tak taw nak ckp ape dah..pas habis game,kena marah ngan bapak aku..ayah aku ckp aku main macam orang bodoh..whattt???yess..aku main mcm orang bodoh..
bila fikir fikir kan balik..mungkin takde rezeki aku nak menang kut..hazni,think positive okay.. :)

aku terima kekalahan aku ni..cehhh...haha..okay..tu jee..take care..daaa~

-capital A n me-

                                                                                            

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.